ONDERNEMINGSGEGEVENS
MamaBella
Ten Otter 15
2980 Halle-Zoersel
België
0032 478/74 75 71
info@mamabella.be
www.mamabella.be
Ondernemingsnummmer: 0830.481.237
BTW-nummer: BE 0830.481.237
Bank: IBAN BE21-7360-5389-6803
BIC: KREDBEBB
ALGEMENE BEPALINGEN
De e-commerce website van MamaBella, een éénmanszaak met maatschappelijke zetel te Ten Otter 15, 2980 Halle-Zoersel, België met BTW-nummer BE 0830.481.237, (hierna ‘Mamabella’) biedt haar klanten de mogelijkheid om de producten uit haar webwinkel online aan te kopen.
Onderhavige Algemene Voorwaarden (“Voorwaarden”) zijn van toepassing op elke bestelling die geplaatst wordt door een bezoeker van deze e-commerce website (“Klant”). Bij het plaatsen van een bestelling via de webwinkel van MamaBella moet de Klant deze Voorwaarden uitdrukkelijk aanvaarden, waarmee de Klant instemt met de toepasselijkheid van deze Voorwaarden, met uitsluiting van alle andere voorwaarden. Bijkomende voorwaarden van de Klant worden uitgesloten, behoudens wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk door MamaBella aanvaard zijn. Door te bestellen verklaart de Klant minstens 18 jaar te zijn.
PRIJS
Alle prijzen vermeld op de website van MamaBella zijn in euro uitgedrukt en het zijn telkens stukprijzen tenzij anders vermeld. MamaBella werkt met de bijzondere vrijstellingsregeling kleine ondernemingen (art 56 bis W.BTW) waardoor er geen BTW aangerekend zal worden op de verkoopsprijs. Verder zijn de prijzen exclusief transportkosten. De prijzen zijn geldig op de dag wanneer ze op de webshop worden aangeboden en op de dag dat de bestelling geplaatst wordt zolang de voorraad strekt.
MamaBella houdt zich het recht voor de prijzen van de producten/diensten en de productinformatie ten alle tijden aan te passen en te corrigeren. Indien korte tijd later een door de Klant reeds aangeschaft product/dienst afgeprijsd is, kan er in geen enkel geval aanspraak worden gemaakt op een terugbetaling van het prijsverschil.
De opgave van de prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto’s zijn decoratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.
AANBOD
Ondanks het feit dat de online catalogus en de e-commerce website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat, of niet up-to-date is. Productfoto’s zijn verder illustratief bedoeld. Kleuren en afmetingen kunnen afwijken van de afbeelding daar dit handgemaakte producten zijn. Ook kan het getoonde artikel een andere kleurtint hebben als gevolg van technische omstandigheden zoals de kleurinstelling van uw beeldscherm. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden MamaBella niet. MamaBella is wat de juistheid en volledigheid van de aangeboden informatie slechts gehouden tot een middelenverbintenis. MamaBella is in geen geval aansprakelijk ingeval van manifeste materiële fouten, zet- of drukfouten.
Wanneer de Klant specifieke vragen heeft over bijvoorbeeld een maat, kleur, beschikbaarheid, leveringstermijn of leveringswijze, verzoeken wij de Klant om vooraf per e-mail contact op te nemen via info@mamabella.be. Verdere info kan de Klant terugvinden in de Algemene Voorwaarden of onder de rubriek “Veelgestelde vragen”.
Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door MamaBella. MamaBella kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
ipuro
MamaBella is verdeler van het merk ipuro. Voor de content en afbeeldingen doet ze beroep op de informatie die van ipuro komt. MamaBella kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor eventuele fouten en/of wijzigingen. De klant kan de up-to-date informatie altijd terugvinden via de officiële website van het merk ipuro.
ONLINE AANKOPEN
Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Controleer ook uw ongewenste e-mail of neem contact op met ons per info@mamabella.be indien u geen e-mail heeft ontvangen.
Bestelling plaatsen
Om een bestelling te plaatsen klikt u op de foto van het artikel. U kan door middel van de pijltjes het aantal stuks verhogen of verlagen naar wens. Klik vervolgens op de knop ‘in winkelmand’. U kan gerust nog verder winkelen. Wanneer u de bestelling wenst af te ronden klikt u op de winkelmand. U kan op dit moment nog altijd aanpassingen brengen aan de winkelmand maar vergeet niet te bevestigen door op de knop ‘winkelmand bijwerken’ te klikken zodat de wijziging effectief toegepast wordt.
Verzendkosten worden bij de volgende stap getoond daar de kosten afhankelijk zijn van het door u geselecteerd verzendadres. Kortingsbonnen kan u hier toevoegen aan de winkelmand.
Op de volgende pagina kan u uw (verplichte) factuurgegevens invullen. Deze dienen om uw order met de nodige zorg te kunnen verwerken. Ook hier kan u nog steeds uw kortingsbon activeren. Selecteer vervolgens uw betalingsvoorkeur, keur de Voorwaarden goed en klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’ zodat u doorgestuurd wordt naar de betalingspagina van de door u gekozen provider zodat u de betaling kan uitvoeren.
Nadien mag u van MamaBella een bestelbon per e-mail verwachten. Van zodra de bestelling vertrekt, zal u ook per e-mail verwittigd worden.
Betaalmethoden
MamaBella doet beroep op een officiële Payment Gateway Provider, namelijk Mollie.
De Klant heeft de keuze tussen de volgende betaalwijzen:
- via PayPal
- via Bancontact/Mistercash
- via KBC
- via iDEAL
- via Belfius
- via Sofort
- via een klassieke bankoverschrijving op IBAN BE21-7360-5389-6803
Een betaling kan uitgevoerd worden met PayPal. U zal via onze webshop automatisch doorverwezen worden naar uw eigen PayPal omgeving. De betaling wordt onmiddellijk uitgevoerd.
U kan ook beroep doen op Bancontact/Mister Cash. Je wordt dan via de webshop doorvoorwezen naar de website van deze providers. De som wordt meteen van je rekening afgehaald.
De KBC betaalknop is de online betaalmethode voor klanten van de KBC of CBC. De klant van deze bank word dan doorgestuurd naar zijn eigen vertrouwde bankomgeving waar de gegevens voor de betaling klaar staan. De klant heeft dan de keuze om de betaling te bevestigen met een kaartlezer of door de betaling over te nemen met de app door een QR-code te scannen.
Met iDEAL kan u ook afrekenen via onze webshop. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankier-omgeving van uw bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van MamaBella.
Bij een betaling via de Belfius betaalknop kan u als klant van Belfius de betaling uitvoeren via internetbankieren of via de smartphone app. Bij de betaling via de app wordt een QR-code gescand, waarmee de betaalgegevens direct ingevuld worden en de transactie alleen nog maar verstuurd hoeft te worden. Via het Belfius Direct net dien je als klant van Belfius de betaling met de kaartlezer te bevestigen.
SOFORT Banking is een Europese betaalmethode waarmee betalingen en donaties gedaan kunnen worden, zonder dat consumenten extra accounts aan hoeven te maken. Wanneer u als SOFORT klant kiest om de betaling per SOFORT Banking uit te voeren, zal u doorverwezen worden naar de online bankomgeving van SOFORT Banking. Hier kiest u uw land van herkomst en uw bank. U logt in met de gegevens die u ook gebruikt voor uw eigen online bankomgeving en u krijgt vervolgens een overzicht van uw rekeningen te zien. Daarna kiest u vanuit welke rekening de betaling uitgevoerd mag worden. Wanneer de betaling werd uitgevoerd zal u teruggestuurd worden naar de website van MamaBella.
Bij al deze bovenstaande betaalmogelijkheden kan er sneller aan de verwerking van uw bestelling gestart worden.
Een betaling kan via de klassieke bankoverschrijving uitgevoerd worden op rekeningnummer
IBAN BE21-7360-5389-6803 met BIC KREDBEBB t.a.v. MamaBella te Halle-Zoerel, België. Gelieve in de mededeling uw bestelbonnummer te vermelden. Van zodra het geld op de rekening staat zal uw bestelling verwerkt worden.
Meer informatie over de betalingsmogelijkheden kan u op de website terugvinden onder de rubriek “Betalingsmogelijkheden”.
MamaBella is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de Klant met betrekking tot bestellingen waarbij de Klant betrokken is.
LEVERING EN UITVOERING VAN DE OVEREENKOMST
Na een goedgekeurde betaling mag u van MamaBella een bestelbon per e-mail verwachten. Ondertussen worden bij MamaBella de nodige acties ondernomen om uw bestelling binnen de 1 à 2 werkdagen na bestelling te versturen. Na afgifte van uw pakket aan de transporteur mag u een e-mail verwachten met de melding dat het pakket vertrokken is, alsook uw digitale factuur.
Tarieven
Het type verzending zal op het einde van uw bestelling automatisch berekend worden. Ook na ingave van de bestemming van verzending zal de prijs automatisch berekend worden. Momenteel levert MamaBella enkel in België en Nederland. De levering gebeurt voornamelijk door bpost en Post NL, tenzij schriftelijk anders overeengekomen. MamaBella kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen die worden opgelopen buiten haar wil om. De transportkosten zijn inclusief BTW.
BE NL
Standaard € 4,99 € 7,99
Pakket Middelgroot € 5,99 € 7,99
Pakket Groot € 7,49 € 9,49
Franco € 90,00 € 120,00
Afhaling bij MamaBella Gratis Gratis
Transporteurs
Om u een snelle service te kunnen leveren, met de beste tarieven werkt MamaBella samen PostNL en bpost. De keuze van de transporteur is afhankelijk van het gewicht en locatie.
Verzending
Het type verzending is afhankelijk van het gewicht van uw bestelling en zal na het invullen van het afleveradres automatisch berekend worden. Standaardpakketten met kleine goederen die in een brievenbusdoosje of luchtenveloppe passen worden naar het thuisadres verstuurd, ook wanneer u een afhaalpunt heeft geselecteerd. TIP: maak ineens een account aan zodat u niet telkens de adresgegevens dient in te vullen.
Standaard verzendingen
Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken werken we voor standaardverzendingen voornamelijk met brievenbusdoosjes of luchtenveloppes zodat deze per reguliere briefpost mee komt en in uw brievenbus past. Bij grotere bestellingen kan het zijn dat u een standaardverzending aangerekend werd maar dat we toch een pakketverzending aanbieden, zonder meerkost. Standaardverzendingen worden ongeveer na 1 à 3 werkdagen geleverd, afhankelijk van de bestemming.
Pakket verzendingen
Indien uw bestelling niet in een brievenbusdoosje past zal deze per pakketverzending aangeboden worden. Afhankelijk van uw leveradres en de grootte van uw bestelling zal er een transporteur door ons gekozen worden. Gemiddeld worden de pakketten tussen de 1 à 2 werkdagen na afgifte geleverd. Indien u niet thuis bent zal de transporteur een bericht nalaten waar het pakket binnen 7 dagen opgehaald kan worden. MamaBella is niet verantwoordelijk voor bijkomende kosten na ontvangst van een retour.
Afhaling
Na bestelling en betaling van uw order en mits afspraak kan u de bestelling ook afhalen in het atelier van MamaBella te Halle-Zoersel (BE). Een afspraak kan u bekomen per info@mamabella.be. Pas nadat u een bevestiging met afgesproken dag en uur heeft ontvangen is deze afspraak definitief. Indien een order niet afgehaald kan worden, kan de klant de transportkosten overschrijven en doen wij het nodige uw order te versturen. Daar het order vanaf dat ogenblik verwerkt is, kan dit niet meer geannuleerd worden.
Voor meer informatie, gelieve de algemene voorwaarden van MamaBella te raadplegen en/of de website van de transporteurs.
We doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren!
Algemeen
Indien de klant interesse heeft in maatwerk, zal een nieuwe levertermijn schriftelijk overeengekomen worden.
In het geval van een nabestelling is meestal alle materiaal aanwezig maar moeten de juwelen nog gemaakt worden. Nabestellingen gebeuren gemiddeld binnen de 5 werkdagen. Wanneer een artikel of onderdeel niet in voorraad is zal u per e-mail gecontacteerd worden. Indien de goederen/onderdelen niet meer verkrijgbaar zijn, zal dit artikel kosteloos geannuleerd en terugbetaald worden.
De Klant heeft de mogelijkheid een verschillend adres op te geven dan het factuuradres. De Klant bezorgt aan MamaBella het leveradres. Indien dit foutief is, valt dit onder de verantwoordelijkheid van de Klant en kunnen er extra kosten worden aangerekend. De Klant is aansprakelijk in geval van verlies tijdens een zending wanneer een foutief leveradres werd doorgegeven.
Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moet door de Klant onverwijld schriftelijk worden gemeld aan MamaBella.
Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij/zij (of een door hem aangewezen derde partij die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen. Het risico gaat echter al over op de Klant bij levering aan de vervoerder indien de Klant zelf de opdracht heeft gegeven de goederen te laten vervoeren met een andere transporteur.
Overeenkomstig de wet “kopen op afstand” bedraagt de maximale levertermijn dertig dagen, tenzij anders overeengekomen. Indien de leveringsperiode niet haalbaar is, dient MamaBella de Koper hiervan tijdig te verwittigen en heeft de Koper het recht de bestelling te annuleren alvorens de zending en dit zonder bijkomende kosten. Het te recupereren bedrag zal binnen de dertig dagen na annulatie terugbetaald worden zonder interest of andere vergoeding. Van zodra bestelling werd verzonden ontvangt de Koper een e-mail ter bevestiging van MamaBella.
EIGENDOMSVOORBEHOUD
De geleverde artikelen blijven tot op het moment van gehele betaling door de Klant, de exclusieve eigendom van MamaBella.
De Klant verbindt er zich toe zo nodig derden op het eigendomsvoorbehoud van MamaBella te wijzen, bv. aan éénieder die op de nog niet geheel betaalde artikelen beslag zou komen leggen.
HERROEPINGSRECHT
De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor Klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen online aankopen bij MamaBella.
De Klant heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop de Klant of een door de Klant aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het eerste goed fysiek in bezit krijgt. De Klant moet zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de Klant dit binnen bovenstaande termijn schriftelijk melden via een ondubbelzinnige verklaring aan MamaBella. Dit kan per post aan MamaBella, Ten Otter 15, 2980 Halle-Zoersel, België of per e-mail aan info@mamabella.be. De Klant kan hiervoor gebruik maken van het bijgevoegde modelformulier herroepingsrecht voor herroeping, maar is hiertoe niet verplicht.
De Klant moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen aan MamaBella heeft meegedeeld, terugzenden of overhandigen aan MamaBella, Ten Otter 15, 2980 Halle-Zoersel, België. De Klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant. Niet voldoende gefrankeerde zendingen worden niet aangenomen. Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.
Indien het teruggestuurde product op één of andere manier in waarde verminderd is, behoudt MamaBella zich het recht om de Klant aansprakelijk te stellen en een schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg zijn van het gebruik van de goederen door de Klant, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Verzegelde goederen dienen verzegeld teruggestuurd te worden. Het niet naleven van deze afspraak behoudt MamaBella het recht om de zending te weigeren uit gezondheids-, hygiënische of medische redenen.
Indien de Klant de overeenkomst herroept, zal MamaBella de ontvangen betaling, inclusief de standaard leveringskost, aan de Klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat MamaBella op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen. MamaBella behoudt het recht te wachten met de terugbetaling totdat ze alle goederen teruggekregen heeft. Afhankelijk van het ontvangst van de retourgoederen kan deze betalingstermijn enkele dagen uitlopen.
Eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze van de Klant voor een andere wijze van levering dan de door MamaBella geboden goedkoopste standaard levering worden niet terugbetaald.
MamaBella betaalt de Klant terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij onderling overeengekomen; in ieder geval zal de Klant voor deze terugbetaling geen kosten aangerekend worden.
De Klant kan het herroepingsrecht niet uitoefenen voor:
- de levering van volgens specificaties van de Klant vervaardigde goederen, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken. Alle goederen worden verzegeld ingepakt en kunnen dus enkel terugbetaald worden indien deze verpakking ongeopend blijft;
- de levering van goederen die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten.
GARANTIE
Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Deze wettelijke garantie geldt vanaf de datum van levering aan de eerste eigenaar. Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.
Om een beroep te doen op de garantie, moet de Klant een bestelbon of factuur kunnen voorleggen. Klanten wordt aangeraden om de oorspronkelijke verpakking van de goederen te bewaren.
Voor artikelen die online werden aangekocht, dient de Klant contact op te nemen via het contactformulier of per e-mail op info@mamabella.be en het artikel op zijn kosten terug te bezorgen aan MamaBella.
De Klant moet bij vaststelling van een gebrek, MamaBella zo snel mogelijk inlichten. In ieder geval dient elk gebrek binnen een termijn van 2 maanden na vaststelling ervan door de Klant te worden gemeld. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging.
De wettelijke garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, of elk ander abnormaal of incorrect gebruik.
Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn.
KLANTENDIENST
De klantendienst van MamaBella is bereikbaar op het telefoonnummer +32 478/74 75 71, per e-mail op info@mamabella.be of per post op het volgende adres: MamaBella, Ten Otter 15, 2980 Halle-Zoersel, België. Eventuele klachten kunnen hieraan gericht worden.
PRIVACY
De verantwoordelijke voor de verwerking van MamaBella respecteert de Belgische wet van 8 december 1992 met betrekking tot de bescherming van het privéleven in de verwerking van de persoonlijke gegevens.
De door u meegedeelde persoonsgegevens zullen enkel gebruikt worden voor de uitvoering van de afgesloten overeenkomst en het verwerken van uw bestelling. Voor versturen van nieuwsbrieven, reclame- en/of marketingdoeleinden is dit enkel van toepassing indien de Klant hiervoor toestemming heeft gegeven tijdens het bestellingsproces of bij een inschrijving voor de nieuwsbrief.
U beschikt over een wettelijk recht op inzage en eventuele correctie van uw persoonsgegevens. Mits bewijs van identiteit (kopie identiteitskaart) kunt u via een schriftelijke, gedateerde en ondertekende aanvraag aan MamaBella, Ten Otter 15, 2980 Halle-Zoersel, België of per e-mail op info@mamabella.be, gratis de schriftelijke mededeling bekomen van uw persoonsgegevens. Indien nodig kunt u ook vragen de gegevens te corrigeren die onjuist, niet volledig of niet pertinent zouden zijn.
U kan zich kosteloos verzetten tegen het gebruik van uw gegevens voor direct marketing. Hiertoe kan u zich steeds richten tot MamaBella, Ten Otter 15, 2980 Halle-Zoersel, België of per e-mail op info@mamabella.be. Wij behandelen uw gegevens als vertrouwelijke informatie en zullen die niet doorgeven, verhuren of verkopen aan derden. MamaBella is nooit aansprakelijk in geval van een cyber attack of dergelijke onvoorziene en ongewenste omstandigheden.
De Klant is zelf verantwoordelijk voor het vertrouwelijk houden van zijn logingegevens en het gebruik van zijn paswoord. Uw paswoord wordt gecodeerd opgeslagen. MamaBella heeft dus geen toegang tot uw paswoord.
MamaBella houdt online (anonieme) bezoekersstatistieken bij om te kunnen bekijken welke pagina’s van de internetsite in welke mate bezocht worden.
Indien u vragen heeft over deze privacy statement, kunt u ons contacteren op info@mamabella.be.
GEBRUIK VAN COOKIES
Tijdens een bezoek aan de website www.mamabella.be kunnen ‘cookies’ op de harde schijf van uw computer geplaatst worden. Een cookie is een tekstbestand dat door de server van een website in de browser van uw computer of op uw mobiel apparaat geplaatst wordt wanneer u een website raadpleegt. Cookies kunnen niet worden gebruikt om personen te identificeren, een cookie kan slechts een machine identificeren. MamaBella maakt gebruik van First Party Cookies en Third Party Cookies.
U kan uw internetbrowser zodanig instellen dat cookies niet worden geaccepteerd dat u een waarschuwing ontvangt wanneer een cookie geïnstalleerd wordt of dat de cookies nadien van uw harde schijf worden verwijderd. Dit kan u doen via de instellingen van uw browser (via de help-functie). Hierdoor kan het zijn dat bepaalde grafische elementen niet correct kunnen verschijnen of dat bepaalde applicaties niet gebruikt kunnen worden.
Voor meer informatie in verband met het gebruik van cookies, gelieve onze Cookie Policy te raadplegen. Door gebruik te maken van onze website, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
AANTASTING GELDIGHEID – NIET-VERZAKING
Indien een bepaling van deze Voorwaarden ongeldig, onwettig of nietig wordt verklaard, zal dit op geen enkele wijze de geldigheid, de wettigheid en de toepasbaarheid van de andere bepalingen aantasten.
Het nalaten op gelijk welk moment door MamaBella om één van de in deze Voorwaarden opgesomde rechten af te dwingen, of gelijk welk recht hiervan uit te oefenen, zal nooit gezien worden als een verzaking aan zulke bepaling en zal nooit de geldigheid van deze rechten aantasten.
WIJZIGING VOORWAARDEN
Deze Voorwaarden worden aangevuld door andere voorwaarden waar expliciet naar verwezen wordt en de algemene verkoopsvoorwaarden van MamaBella. Ingeval van tegenstrijdigheid, primeren onderhavige Voorwaarden. MamaBella heeft ten alle tijden het recht de Algemene Voorwaarden aan te passen of aan te vullen.
BEWIJS
De Klant aanvaardt dat elektronische communicaties en back-ups als bewijsvoering kunnen dienen.
TOEPASSELIJK RECHT – GESCHILLEN
Het Belgisch recht is van toepassing, met uitzondering van de bepalingen van internationaal privaatrecht inzake toepasselijk recht.
De rechtbanken van de woonplaats van de Consument zijn bevoegd bij gerechtelijke geschillen. De Consument kan zich ook wenden tot het ODR-platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
HERROEPINGSRECHT
BIJLAGE: HERROEPINGSFORMULIER
(dit formulier enkel en alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen).
Aan MamaBella, Ten Otter 15, 2980 Halle-Zoersel, België – info@mamabella.be
Ik/Wij* deel/delen(*) u hierbij mede dat ik/wij(*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen herroep/herroepen(*)
Gegevens bestelling
Besteld op ……………………….…………………………….
Bestelbonnummer ……………………….…………………………….
Ontvangen op ……………………….…………………………….
Reden van retour ……………………….…………………………….
De reden van retour is niet verplicht. Toch willen we vragen deze in te vullen zodat wij ten alle tijden onze diensten kunnen verbeteren.
Gegevens consument(en)
Voornaam + naam ……………………….…………………………….
Straat + nummer ……………………….…………………………….
Postcode + gemeente ……………………….…………………………….
Land ……………………….…………………………….
Telefoonnummer ……………………….…………………………….
Rekeningnummer ……………………….…………………………….
Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
Datum
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is